fredag 2. november 2012

18 ÅR OG NYGIFT

Igår feiret jeg min 18-årsdag her i Calcutta. Det er jo på sånne dager jeg kjenner litt ekstra på at jeg savner venner og familie hjemme i Norge, men vi hadde en veldig fin dag her også! Dagen startet med en aldri så liten bryllupssermoni (denne skal jeg skrive mer om senere idag). På kvelden dro vi og spiste sushi  på et hotell i nærheten og avsluttet kvelden med kake og kos hjemme.

Peter hadde pyntet seg i ny dress og vekte meg med frokost på senga!

Kelnern fikk nyss om at det var bursdagsmiddag
og kom med kake for så å spille en indisk verson
av 'happy birthday to you' på høytalerne.

Tusen takk for alle gratulasjoner, det er så hyggelig å bli husket på selvom man bor langt borte!
Jeg er heldig som har så mange fine mennesker rundt meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar