fredag 8. februar 2013

UT PÅ TUR...

Igår, torsdag, pakket vi koffertene og fløy til byen Pune som ligger i nærheten av Mumbai, vest i India. For mamma, Kristin og Marie er dette en jobbreise hvor de er på et seminar med flere kollegaer fra sykehuset i Kolkata. Men det er egentlig like greit at det ikke skjer så mye på dagtid, for jeg er blitt kjempeforkjøla og nyter godt av noen rolige dager. Men jeg håper jeg blir bedre etterhvert så jeg får opplevd litt annet av byen enn kun rommet vi bor på. Når seminaret er ferdig på søndag reiser vi videre og skal innom Hampi, Goa og Mumbai før vi reiser tilbake til Kolkata. Å reise i India er så spennende, vi opplever alltid så mye og vi får se flere sider av dette utrolige landet! Og tenk, når vi er tilbake fra denne turen er det bare halvannen uke til jeg og Peter flytter tilbake til Norge. Hjelp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar