mandag 25. juni 2012

Hei på dere! I dag har vært nok en rolig dag, utrolig deilig! Regntiden har såvidt begynt og det småregner mesteparten av dagen og det er ikke noe særlig å gå ute. Men jeg har noen bilder fra utflukten i går jeg har tenkt å dele med dere!:)

På cricketstadioen


Victoria Memorial


Han bar alt på hodet men da jeg spurte om
jeg kunne ta bilde av han så  tok han alt ned..  

Fargerike biler!

Denne uken er det offisiell gudeflytting hvor de flytter
gudestatuer fra et tempel til et annet i disse vognene.
Tar bilder ved Ganges



cricketgutter

Indisk buss! Det finnes ingen bussholdeplasser, du må hoppe  på /av i fart!

Gatehundene her har et veldig avslappet forhold til mennesker og trafikk
bare se på denne hunden som har lagt seg for å sove midt i et veikryss!





Vann 1 kr!



Overalt sitter det mennesker å spiller spill på gatene

Det er boder hvor de lager mat langs alle fortauene! Det lukter så utrolig godt!



Også tok Marie noen bilder fra da jeg spilte cricket med noen gutter ikke så langt fra der vi bor




Haha jeg løp altfor langt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar