mandag 30. juli 2012

HELG

Aah, så utrolig etterlengtet det har vært med helg! Vi har tilbragt dagene ved bassengkanten på et hotell her i byen og bare tatt livet med ro. Kjenner at skolen tar litt på kreftene og da er ingenting som noen dager for å få ladet batteriene litt så man er klar for en ny uke. Fredag var vi å spiste på en resturant som vi kaller for IPadresturanten. Menyene er nemlig apper på IPader også klikker man og får se bilde av det man har lyst på. Peter hadde vært å kjøpt prinsessekroner til meg og Marie og et par solbriller til seg selv som han insisterte på at skulle være på under hele middagen!



Da vi kom hjem var jeg utrolig gira for jeg har gledet meg sånn til OL og åpningen var jo på fredag, eller det ble jo natt til lørdag for oss her da vi ligger fem og en halv time foran London. Hvertfall så hadde jeg planlagt en skikkelig OLkveld, men som vanlig er ingenting som det skal her i India og tven funka ikke -krise! Jeg holdt på i over en time og dro ledninger ut og inn og trykka på alle knappene på fjernkontrollen, men uten hell! Men da er det godt å ha gode venner hjemme i Norge som kan sette webkameraet mot tven så jeg kan se over skype! Tusen takk Kristine =)


Vi fant i ettertid ut av grunnen til at tven ikke funket var at det var en papegøyefamilie som hadde slått leir på antenna vår!

Resten av helgen ble som sagt brukt ved bassengkanten, selvom vi ikke har så mye sol her så er det ikke mangel på varmegrader!

Når klokka ikke er halv ni om morgenen enda og det er over 30 grader
vet du at det kommer til å bli en varm dag!


Vi har uansett kost oss veldig!





Noen ganger er ikke livet så værst:

Her ligger jeg og aner fred og ingen fare

...Dere kan jo tenke dere hva som er i ferd med å skje:

bam-bam-bam-bam-bam-bam
Som dere kanskje har lagt merke til har jeg lagt til et par sider på bloggen, blant annet et fotoalbum. Her legger jeg jevnlig ut alle bilder jeg tar, ikke bare de få som legges ut sammen med blogginnleggene.

Nå er mandagen godt i gang, og enda en arbeidsuke ligger foran oss. Jeg må innrømme at jeg syns det er litt umotiverende å ha skole i juli, jeg tror det hjelper litt når skoleåret starter i Norge også! Mamma og Marie reiser idag til New Dehli for å jobbe der i to uker, så jeg og Peter reiser dit på besøk til helga. Jeg gleder meg!

Ha en fin uke alle sammen!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar