lørdag 1. september 2012

Med bare to skoledager ble denne uka veldig kort. -Deilig! Vi kom tilbake fra Andaman på tirsdag så jeg var på skolen på onsdag og torsdag, men fredag var det svømmekonkurranse i regi av skolen så da var vi på det istedenfor. Dette med skolekonkurranser er jo noe vi ikke har særlig erfaring med i Norge. Man kunne stille i forskjellige klasser også representerte man huset sitt så hvis du gjør det bra får huset ditt poeng. Peter stilte i klassen Length-free style for sin aldersgruppe og vant gullmedaljen. Det var bare en gutt til som deltok i den klassen, men likevel! 

Nervene måtte roes litt ned før start.

Men med en gang han var i vannet tok han ledelsen fra første svømmetak!
Fornøyd vinner!
Resten av helgen blir rolig, men her i India betyr rolig langtifra kjedelig! Her er det bare å sette foten utenfor døra så opplever du noe du ikke har vært borti før.
Som da jeg om Marie bare skulle en kjapp tur innom ATM for å ta ut penger i går kveld.
Der satt jammen security og spiste middag!


Det er når jeg ser og opplever ting som dette at jeg virkelig får den wow-jeg-bor-i-India-følelsen!
Fantastisk!

1 kommentar:

  1. Åhh, søt lillebror du har! Du får gratulerer med seieren fra oss på KG :))

    Hahah, jeg lo så mye når jeg så det bildet av security som spiste middag, en ny opplevelse! (prøvde å forestille meg samme hendelse i Norge), haha.


    kleeem

    SvarSlett