torsdag 15. november 2012

Namaste!

Håper alt er bra med dere! Nå er det under en uke til jeg reiser til Norge for å ta eksamen, det er så utrolig rart å tenke på!

På tirsdag var det Diwali, og på ettermiddagen dro jeg, mamma, Peter og Kristin på Diwali-feiring hos en vennefamilie. Det var veldig hyggelig bortsett fra at jeg for første gang på mine 5 måneder i India var blitt syk! Dårlig mage, kvalme og hele pakka! Men kvelden var bra, med fyrverkeri og god mat. Fyrverkeri først og det siste vi gjorde før vi gikk var å spise. Det var også gaveutveksling, og det er sånn at man må vente til man har gått før man kan åpne gavene. Som jeg har nevnt før så er alt motsatt enn det vi kjenner til fra Norge. Men det er jo nettopp derfor anledninger som dette er så gøy for  det er jo da vi får lære om alle disse forskjellene!



Fortiden går dagene med til eksamenslesning. Føler litt at jeg kaster bort dagene ved å sitte inne og lese når India ligger utenfor døra mi, men sånn får det bare være litt. Om bare noen få uker er får jeg ferie og da er det snart jul og nyttår. Er det flere enn meg som lurer på tiden har gjort av seg??




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar