torsdag 24. januar 2013

Namaste!

Hvordan går det med dere i kulda?

Vintern går mot vår her i India og gradene har begynt å klatre oppover termometeret igjen.
Her er livet preget av hverdag, og det føles litt som om det skjer alt og ingenting på en gang. Jeg er på Mor Teresahjemmet 2-3 ganger i uka, har noen spinningtimer og diverse på Gold's gym og har begynt så smått og lese til vårens eksamner. Men dagene kan være ganske lange også, særlig denne måneden har vært litt trå. Men denne uka ble det tatt en endelig avgjørelse på når vi reiser tilbake til Norge. Planen har hele veien vært at jeg og Peter skulle reise hjem i midten av april mens mamma skulle bli igjen for å avslutte arbeidet og komme et par uker etter. Men så har det blitt litt forandring i planene, det har blitt en endring i prosjektet som gjør at mamma og Kristin skal reise veldig mye i mars. Derfor har vi bestemt av jeg og Peter reiser til Norge i slutten av februar/starten av mars. Og det er jo ikke så lenge til! Det gjør at jeg plutselig skjønner at jeg begynner å få litt dårlig tid om jeg skal rekke alt jeg vil gjøre før vi flytter tilbake til Norge, og dagene fylles opp mye raskere! I tillegg blir det mye reising framover, av de drøye fem ukene som er igjen skal tre av de tilbringes på tur rundt om i India. Wow! Det gjør at jeg får en helt ny motivasjon til å bruke dagene, til å nyte hvert minutt i denne byen jeg har kalt for hjem så lenge nå. Det er en merkelig tanke at det livet vi har hatt i India går mot slutten, at kapittelet snart er ferdigskrevet.

Så nå gjelder det å bruke dagene og ta vare på hvert øyeblikk. Jeg skal fylle kameraet med pixler, hodet med minner og hjertet med gleden over at jeg får oppleve alt det fantastiske jeg gjør!

Norge, vi ses snart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar