lørdag 2. mars 2013

HØYDEPUNKTER

Idag er min siste dag i India, i kveld setter jeg meg på flyet som skal ta meg med til Norge. Tankene er veldig aktive idag, de presser seg på og kjemper om å få bli prioritert. Det samme gjelder følelsene. De lar meg ikke få være i fred, og hele tiden er det en ny en som overtar plassen i kroppen og hodet mitt.

Jeg har opplevd så utrolig mye på det året jeg har bodd i India, opplevelser jeg aldri ville vært foruten! Mennesker jeg har møtt, steder jeg har vært og minner jeg har fått. Bare det å ha en hverdag her, å kunne leve et liv i dette utrolige landet, har vært så utrolig spennende! Hver dag har vært en opplevelse. De har vært fine, innholdsrike, slitsomme, utfordrende, spennende, lange, lærerike, morsomme, minneverdige og interessante, men aldri kjedelige!

Selvom hverdagen er det vi har hatt som har vært så spesielt her,
vil jeg likevel trekke frem noen av årets absolutte høydepunkter:

(les mer ved å klikke på teksten under hvert bilde)














Tenk at jeg har opplevd alt dette! Jeg er så utrolig heldig, og akkurat nå bestemmer jeg at det er takknemmeligheten og gleden som skal få fritt spillerom. Så får de andre ta opp kampen når jeg kjører til flyplassen i kveld. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar