tirsdag 26. februar 2013

PÅ VEI TIL DHAKA

Med kun fem dager igjen før jeg flytter til Norge har jeg valgt å reise til Dhaka, Bangladesh for å besøke min tidligere lærer på KG, Hans-Jørgen, og kona Torunn som flyttet dit for snart en måned siden. De skal bli et par år og jobber som koordinatorer på Martin Luther College(MLC) i Dhaka. MLC er KGs søsterskole som har blitt bygget på grunnlag av KGs elevaksjon som vi har hvert år på KG. I flere år gikk inntektene til denne skolen, og ved hjelp av stort engasjement blant elever og lærere ble drømmen om denne skolen til virkelighet. Jeg gleder meg veldig til å få besøke skolen som jeg har engasjert meg sånn for, og som jeg vet at mange av dere blant familie og venner har vært med å bidra til. Også gleder jeg meg til å se Dhaka og oppleve et nytt land. Og til å treffe Hans-Jørgen og Torunn selvfølgelig!

Vi snakkes fra Bangladesh!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar