mandag 25. februar 2013

SISTE DAG PÅ BARNEHJEMMET

I dag var min siste dag på Mor Teresas barnehjem. Jeg har vært der 2-3 ganger i uken i to måneder, og det har virkelig vært en opplevelse og en erfaring jeg vil ta med meg for resten av livet. Jeg har skrevet om hvordan jeg har opplevd å jobbe på barnehjem her. Det var ikke så veldig kjekt å ta farvell med barna idag, jeg har blitt så knyttet til så mange av de, og følelsen av å kunne bidra til noe positivt i livene til disse barna som har opplevd så mye negativt har gjort noe med meg. Kunne jeg ha pakket alle med meg i kofferten, så hadde jeg gjort det! Jeg føler meg veldig heldig som har fått denne muligheten til å bli kjent med disse fantastiske barna og få være endel av det flotte arbeidet som drives.

Jeg kommer aldri til å glemme barna og alt jeg har fått se og erfare på barnehjemmet, dette har virkelig vært en opplevelse for livet!
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar